Moim zdaniem...

..osobistym i niezależnym

Promocja śląskich firm


Śląskie firmy stoją wobec dokładnie takich samych uwarunkowań kiedy idzie o dotarcie do klienta i reklamy jak firmy z pozostałych regionów Polski. Jeżeli więc prowadzisz działalność gospodarczą w Pszczynie, Świętochłowicach, Bielsku-Białej albo Wodzisławiu Śląskim to twoja konkurencja nie jest zamyka się tylko wśród przedsiębiorstw z twojej miejscowości. Możesz zaoferować produkty na terenie całego kraju, jak również oferować usługi w obrębie całego regionu, w taki sam sposób jak wszyscy twoi konkurenci. Identyczne są zarazem sposoby na pozyskanie klientów. Natomiast bez dwóch zdań do najskuteczniejszych w dzisiejszych czasach, gdy nie ruszamy się z domu bez inteligentnego telefonu – pozwalającego na szybki dostęp do Internetu, zaliczyć należy marketing internetowy.

Cóż to takiego ten marketing internetowy? Jest to całokształt działań promocyjnych przedsiębiorstwa, które skupiają się na sieci internetowej. Zalicza się do nich na pewno przede wszystkim firmowy serwis internetowy, ale także konta w serwisach społecznościowych (potrzebna przy niektórych typach prowadzonej działalności), jak i marketing prowadzony w wyszukiwarkach internetowych czyli albo reklamy AdWords albo (przez wielu uznawane za skuteczniejsze) pozycjonowanie serwisów www.

Biznes coraz bardziej zdaje sobie sprawę z konieczności dysponowania stroną www. Obecnie już około 75% przedsiębiorstw takową stroną firmową dysponuje. W dalszym ciągu wszak niewielka jest świadomość faktu, iż samo posiadanie wizytówki internetowej to dziś o wiele za mało. Potrzebne jest propagowanie jej w wyszukiwarkach, czym pokrótce zajmuje się właśnie branża pozycjonowania witryn www. Tłumacząc tą sytuację na bardziej zrozumiały język – strona www bez pozycjonowania jest jak sklep w głuszy, gdzie nikt nie zajrzy, strona wsparta pozycjonowaniem jest jak sklep w galerii handlowej, gdzie można spodziewać się rzeszy konsumentów. Nie wszyscy dokonają zakupu, lecz szansa na to że w galerii pojawi się ewentualny konsument jest o wiele większa.

Udostępnij: